Subject: Kooskõlastustaotlus - Ida-Virumaa, Lüganuse vald, Aidu-Liiva küla Nõmme tee 5 kinnistu elektriliitumine
From: Pääro Erki <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 12:55:40 +0200

Tere!

Vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele koostab OÜ Connecto Eesti
„Ida-Virumaa, Lüganuse vald, Aidu-Liiva küla Nõmme tee 5 kinnistu
elektriliitumine“ tööprojekti.

Väljavõte projektist manuses

Palume kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega

Erki Pääro

Projekteerija

OÜ Connecto Eesti

Sompa 36

Jõhvi

+37256810940

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.